More battle This game would be much more funny if we could fight each other! I'm not playing for a long Time, do you know if this game is often upgraded? Add me if you want: [email protected]
[email protected] add me!! love this game is amazing!!! Wish it had like a chat wall or private message thing though, and what's the promote thing all about?? Xx
Yaarrgghh! Add me for additional booty! Add me to yer friends list or walk the plank!! Ye get good rewards from me if Ye be my friend! [email protected]
This game is great, but I'd like Game Center connectivity so that I don't have to bother my Facebook friends with notifications and crap. Also, I'd like to be able to battle other people rather than just the computer. Add me: [email protected]
Add Please add [email protected] I need more friends so I can buy ships and other materials Share the love
Please add [email protected]. I just started not too long ago so I want to have friends to play with . Thanks a lot guys. =)
Big List Of Friends ADD THEM HERE IS A LAUNDRY LIST OF ALL WHO HAVE POSTED BROUGHT TO YOU BY [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] THIS LIST WAS MADE BY [email protected] PLEASE ADD ME AND THESE NAMES
appologies my apologies to those who may not have wanted their emails repeated. also for any duplicates or miss-types please add those above to help their game play.